Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi’nin “Anne Dostu Hastane” Unvanı Yenilendi
Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi, Sağlık Bakanlığı tarafından “Anne Dostu Hastane” unvanını bir kez daha başarıyla korudu. İlk olarak 2018 yılında bu unvanı almaya hak kazanan hastane, 22 Temmuz 2025 tarihinde yapılan denetimden de başarıyla geçerek anne ve bebek sağlığına verdiği önemi yeniden tescilledi.
Bu unvan, hastanenin gebelik, doğum ve lohusalık süreçlerinde annelere kaliteli, güvenli ve mahremiyeti esas alan sağlık hizmetleri sunduğunun önemli bir göstergesi olarak kabul ediliyor. “Anne Dostu Hastane” programı çerçevesinde, doğum yapılan alanlar annelerin ihtiyaçlarına uygun şekilde düzenlenerek, anne adaylarına fiziksel ve duygusal açıdan destekleyici bir ortam sağlanması hedefleniyor.

Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi yönetimi, “Anne Dostu” uygulamalarla hem annelerin hem de bebeklerin doğum sürecini daha sağlıklı ve güvenli koşullarda geçirmelerini amaçladıklarını belirtti ve destek veren tüm sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

