Ormankadı’da El Emeği Sergisi İlgi Gördü
Mustafakemalpaşa Ormankadı Ortaokulu’nun tarihi binasında, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü iş birliğiyle El Sanatları Sergisi düzenlendi.


Serginin açılışına İlçe Milli Eğitim Müdürü Veysel Çalık, şube müdürleri, okul müdürleri, kursiyerler, öğrenciler, veliler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Kursiyerlerin el emeği göz nuru ürünleri ziyaretçilerden tam not aldı.
Etkinlik, el sanatlarının yaşatılması, üretimin teşvik edilmesi ve kültürel değerlerin gelecek nesillere aktarılması açısından önemli bir buluşma olarak değerlendirildi.

Program sonunda organizasyonda emeği geçen Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ile Ormankadı Ortaokulu Müdürlüğü’ne teşekkür edildi.

